• BMW S 1000 RR
  • Wprowadzenie
  • Dane techniczne
  • Porównaj motocykle
  • Akcesoria
  • Folder

BMW S 1000 RR

Modele SPORT

Ilustracje mogą zawierać
opcjonalne akcesoria.

Modele SPORT

Ilustracje mogą zawierać
opcjonalne akcesoria.

Wprowadzenie

Więcej
Wprowadzenie
Więcej

Dane techniczne

Parametry motocykla

Więcej

Dane techniczne

Parametry motocykla
Więcej

Porównywarka

Porównaj modele

Więcej
Porównywarka
Porównaj modele
Więcej

Akcesoria

Zobacz dodatki

Więcej

Akcesoria

Zobacz dodatki
Więcej

W standardzie.
Wszystkie modele

360°
360°
360°
360°

Wprowadzenie

Więcej
Wprowadzenie
Więcej

Dane techniczne

Parametry motocykla

Więcej
Dane techniczne
Parametry motocykla
Więcej

Porównywarka

Porównaj modele

Więcej
Porównywarka
Porównaj modele
Więcej

Akcesoria

Zobacz dodatki

Więcej
Akcesoria
Zobacz dodatki
Więcej
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Auto Fus T. Fus Sp.J w niżej wymienionych celach, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (opubl . t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

Mam świadomość, że przekazanie danych osobowych Auto Fus T. Fus Sp.J jest dobrowolne i podlega zapisom ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Auto Fus T. Fus Sp.J będzie administrować danymi, tj. przechowywać, przetwarzać oraz gdy zajdzie taka potrzeba przekazywać podmiotom wchodzącym w skład Grupy BMW i z nią współpracującym, w szczególności w celu realizacji właściwych akcji lub czynności, ciągłej poprawy obsługi klientów oraz informowania o produktach BMW lub ofertach specjalnych. Auto Fus T. Fus Sp.J deklaruje, że wszelkie informacje będą przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz że nie zostaną sprzedane, wynajęte, ani przekazane osobom trzecim.

Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.), wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach lub usługach BMW i podmiotów świadczących usługi powiązane z produktami BMW, w tym w szczególności usługi finansowe, ubezpieczeniowe, sprzedaż części i akcesoriów, za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Jestem świadomy przysługującego mi prawa dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia.

Jesteś zainteresowany
BMW S 1000 RR?
napisz do nas.

Wyczyść
Wyślij

Wprowadzenie

Witamy na Planecie Mocy.

Gdy w 2009 roku S 1000 RR po raz pierwszy ujrzał światło dzienne od razu zrewolucjonizował klasę supersport. Dziś, sześć lat później, podejmuje się tego samego wyzwania. S 1000 RR na rok modelowy 2015 został całkowicie zmieniony: Inżynierowie BMW Motorrad całkowicie przeprojektowali technologię, wygląd i wyposażenie motocykla. Rezultat: zupełnie nowy, supersportowy motocykl, zakorzeniony w oryginalnym RR.

 

Odświeżenie wyglądu to za mało.

RR to uosobienie motocykla sportowego, dotyczy to również wyglądu. Trzecia generacja od razu uwidacznia zwiększoną moc. Sylwetka jest ostra jak brzytwa i niezwykle wyraźna, a kontury i kształty idealnie zrównoważone. Każdy element wykończenia, od tyłu do przedniej części, został przeprojektowany. Również element z przednim reflektorem, gdzie symetria została bardziej podkreślona.

 

Zwiększona moc, zmniejszona waga.

Nowy S 1000 RR osiąga moc 199 KM (146 kW) - 6 KM więcej niż jego poprzednik. Jednak to nie tylko większa liczba koni mechanicznych czyni RR szybszym i zwinniejszym. Motocykl, ważąc teraz 204 kg z układem ABS i kontroli trakcji, jest mniej więcej 4 kilogramy lżejszy niż jego poprzednia wersja. Co więcej motocykl posiada zaprojektowany od nowa układ wydechowy bez przedniego tłumika oraz nowe ustawienie silnika dające większy moment obrotowy, poprawioną krzywą mocy oraz wiele innych ulepszeń.

 

Konsekwentnie odnowiony aż do najdrobniejszych detali.

Poza dużymi zmianami w wyglądzie i osiągach to głównie zmiany techniczne pozwalają uczynić S 1000 RR tak duży krok naprzód. Elektroniczne elementy zawieszenia DDC oraz DTC uzyskały nowe ustawienia, co tyczy się również całego zawieszenia. Motocyklista otrzymuje w ten sposób zdecydowane lepszą reakcję zawieszenia i znacznie poprawioną przyczepność. Optymalne wykorzystanie napędu możliwe jest dzięki takim funkcjom jak asystent zmiany biegów Shift Assistant Pro (zmiana biegów w górę i w dół bez użycia sprzęgła) oraz elektroniczna przepustnica e-gas dająca bardziej precyzyjne i bezpośrednie sterowanie. Motocyklista obsługuje te funkcje poprzez nowo zaprojektowaną tablicę przyrządów, która może zostać dostosowana do określonego typu użytkowania.

 

Ostatecznie: nowy S 1000 RR.

Aby S 1000 RR na rok modelowy 2015 był krokiem naprzód absolutnie każdy element został ponownie zweryfikowany. Wynikiem tego jest superbike, który po raz kolejny stanowi punkt odniesienia w swojej klasie - innymi słowy prawdziwy RR.

Dane Techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony wodą/olejem, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy
Średnica cylindra / skok tłoka 80 mm x 49,7 mm
Pojemność 999 cm³
Moc znamionowa 146 kW (199 KM) at 13.500 rpm.
Maks. moment obrotowy 113 Nm przy 10.500 obr/min.
Stopień sprężania 13.0 : 1
Sporządzanie mieszanki / sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny
Kontrola emisji spalin Dwa 3-drożne katalizatory o obiegu zamkniętym, kontrola emisji zgodna z normą EU-3, elektronicznie sterowane zawory interferencyjne i sterowany zawór akustyczny w układzie wydechowym
Osiągi / Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 5,7 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5,9 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super i premium, o liczbie oktanowej 95-98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 350 W 
Akumulator 14 V / 10 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping
Skrzynia biegów 6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
Napęd Łańcuch 17/45
Zawieszenie / Hamulce
Rama Rama mostkowa z odlewu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie / Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, O 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie / Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, płynna regulacja tłumienia kompresji i odbicia
Skok zawieszenia przód / tył 120 mm / 120 mm
Rozstaw kół 1,438 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 96,5 mm
Kąt nachylenia główki ramy 66,5°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 6,00 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, stałe zaciski cztertłoczkowe
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 220 mm, pływający zacisk jedno tłoczkowy
ABS BMW Motorrad Race ABS (częściowo zintegrowany), odłączalny, tryby jazdy
ASC
Wymiary / masy
Długość 2050 mm
Szerokość (z lusterkami) 826 mm
Wysokość (bez lusterek) 1140 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 815 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1805 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 204 kg
Masa sucha 175,5 kg
Dopuszczalna masa całkowita 407 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 203 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17,5 l
Rezerwa paliwa Około 4,0 l

Dane Techniczne

S 1000 RR

Silnik
Rodzaj Chłodzony wodą/olejem, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy
Średnica cylindra / skok tłoka 80 mm x 49,7 mm
Pojemność 999 cm³
Moc znamionowa 146 kW (199 KM) at 13.500 rpm.
Maks. moment obrotowy 113 Nm przy 10.500 obr/min.
Stopień sprężania 13.0 : 1
Sporządzanie mieszanki / sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny
Kontrola emisji spalin Dwa 3-drożne katalizatory o obiegu zamkniętym, kontrola emisji zgodna z normą EU-3, elektronicznie sterowane zawory interferencyjne i sterowany zawór akustyczny w układzie wydechowym
Osiągi / Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 5,7 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5,9 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super i premium, o liczbie oktanowej 95-98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 350 W 
Akumulator 14 V / 10 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping
Skrzynia biegów 6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
Napęd Łańcuch 17/45
Zawieszenie / Hamulce
Rama Rama mostkowa z odlewu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie / Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, O 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie / Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, płynna regulacja tłumienia kompresji i odbicia
Skok zawieszenia przód / tył 120 mm / 120 mm
Rozstaw kół 1,438 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 96,5 mm
Kąt nachylenia główki ramy 66,5°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 6,00 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, stałe zaciski cztertłoczkowe
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 220 mm, pływający zacisk jedno tłoczkowy
ABS BMW Motorrad Race ABS (częściowo zintegrowany), odłączalny, tryby jazdy
ASC
Wymiary / masy
Długość 2050 mm
Szerokość (z lusterkami) 826 mm
Wysokość (bez lusterek) 1140 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 815 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1805 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 204 kg
Masa sucha 175,5 kg
Dopuszczalna masa całkowita 407 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 203 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17,5 l
Rezerwa paliwa Około 4,0 l
Wyposażenie dodatkowe
Dynamic ESA
Reflektory LED
DTC

BMW S 1000 RR Akcesoria

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Auto Fus T. Fus Sp.J w niżej wymienionych celach, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (opubl . t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

Mam świadomość, że przekazanie danych osobowych Auto Fus T. Fus Sp.J jest dobrowolne i podlega zapisom ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Auto Fus T. Fus Sp.J będzie administrować danymi, tj. przechowywać, przetwarzać oraz gdy zajdzie taka potrzeba przekazywać podmiotom wchodzącym w skład Grupy BMW i z nią współpracującym, w szczególności w celu realizacji właściwych akcji lub czynności, ciągłej poprawy obsługi klientów oraz informowania o produktach BMW lub ofertach specjalnych. Auto Fus T. Fus Sp.J deklaruje, że wszelkie informacje będą przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz że nie zostaną sprzedane, wynajęte, ani przekazane osobom trzecim.

Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.), wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach lub usługach BMW i podmiotów świadczących usługi powiązane z produktami BMW, w tym w szczególności usługi finansowe, ubezpieczeniowe, sprzedaż części i akcesoriów, za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Jestem świadomy przysługującego mi prawa dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia.

Jesteś zainteresowany
Akcesoriami do
BMW S 1000 RR?
napisz do nas.

Wyczyść
Wyślij
System podnóżków HP
  • System komputerowo frezowanych podnóżków kierowcy HP o szerokim zakresie regulacji
  • Stop aluminium o wysokiej wytrzymałości, niskiej wadze oraz niezwykle wysokiej stabilności wymiarowej, anodyzowany w trzech kolorach
  • Możliwość idealnego dopasowania ergonomii do indywidualnych potrzeb i tym samym znaczące zwiększenie wygody i bezpieczeństwa
  • Dzięki regulacji podnóżków możliwa jest większa swoboda podczas pochylenia w zakręcie
  • Dźwignia zmiany biegów / hamulca regulowane oddzielnie, zamocowane na łożyskach kulowych:
  • Odwrócenie kierunku zmiany biegów¹ możliwe bez dodatkowych części
  • Zawiera osłonę pięty wykonaną z włókna węglowego
  • Usuwalny wspornik standardowego układu wydechowego (na płycie prawego podnóżka)
    - Jedynie w połączeniu ze sportowym tłumikiem Akrapovic, tytanowym układem wydechowym HP lub tytanowym układem wydechowym HP Race¹

    ¹Dopuszczone do użytku wyłącznie na zamkniętych torach wyścigowych (brak homologacji na drogi publiczne)
Asystent zmiany biegów HP Pro Gearshift Assistant
  • Umożliwia zmianę biegów na wyższy / niższy przy praktycznie każdej prędkości silnika i obciążeniu bez konieczności obsługi sprzęgła czy przypustnicy
  • Zalety: Zwiększona dynamika i komfort
    - Czas zmiany biegu jest mniejszy w porównaniu do czasu zmiany z wykorzystaniem sprzęgła
    - Zdecydowania redukcja wpływu zmiany obciążenia na tylne koło
  • Dostępny również przy odwróconym układzie zmiany biegów
  • Biegi wybierane są standardowo stopą za pomocą dźwigni
    - Asystent zmiany biegów Pro Gearshift Assistant wspiera wyłącznie samą operację zmiany biegu. Motocyklista odpowiada za świadomą zmianę biegów. Nie jest to automatyczna lub półautomatyczna skrzynia biegów.
Składane dźwignie sprzęgła / hamulca HP
  • Dźwignia z komputerowo frezowanego aluminium
  • Składana dźwignia może odchylić się do góry i powrócić do swojej pozycji, co pozwala na zmniejszenie ryzyka złamania dźwigni podczas upadku motocykla
  • Ergonomicznie zaokrąglone kontury dźwigni
  • Dostępnych jest wiele ustawień odległości między dźwignią a uchwytem kierownicy:
    - Nowy ergonomiczny mechanizm regulacji za pomocą małej dźwigni (zamiast pokrętła)
Osłona silnika HP z włókna węglowego
  • Zastępuje standardową dwuczęściową osłonę silnika z tworzywa sztucznego
  • Opcja personalizacji zmniejsza wagę i poprawia wygląd
Przedni błotnik HP z włókna węglowego
  • Zastępuje standardowy błotnik z tworzywa sztucznego
  • Opcja personalizacji zmniejsza wagę i poprawia wygląd
Osłona zbiornika paliwa HP z włókna węglowego
  • Zastępuje standardową osłonę zbiornika paliwa z tworzywa sztucznego
  • Opcja personalizacji zmniejsza wagę i poprawia wygląd
Osłona Airboksa HP z włókna węglowego
  • Zastępuje standardową część z tworzywa sztucznego
  • Opcja personalizacji zmniejsza wagę i poprawia wygląd
Kute koła HP
  • Koła z kutego aluminium anodyzowane na czarno
  • Redukcja masy (około 2kg w porównaniu do kół standardowych) połączona z optymalną wytrzymałością
  • Polepszone prowadzenie i reakcja zawieszenia
  • Wymiary kół: 3,5 x 17 cali z przodu, 6 x 17 cali z tyłu
  • Opony: 120/70 ZR17 z przodu, 190/55 ZR17 z tyłu
    - Opony nie są częścią pakietu
Torba na tył motocykla
  • Torba na tył motocykla zwiększająca jego użyteczność
  • Trwała i odporna na przetarcia powierzchnia zewnętrzna wykonana z poliestru / poliuretanu
  • Spodnia płyta wykonana z EVA z powłoką antypoślizgową, zaprojektowana tak, aby idealnie pasować do siedzenia pasażera
  • Wodoodporna kieszeń główna o pojemności około 25 litrów, z możliwością powiększenia do mniej więcej 32 litrów:
  • Rączka do noszenia na pokrywie razem z odczepianym, regulowanym pasem na ramię
  • Z tyłu elementy odblaskowe zwiększające widzialność
  • Emblemat BMW Motorrad na rączce
  • Kolor: Czarny
  • Nie można stosować razem z siedzeniem pasażera comfort lub z pokrywą siedzenia pasażera
Kierunkowskazy LED
  • Atrakcyjnie kolorystycznie, mocowane na kierownicy kierunkowskazy wykonane w technologii LED
  • Białe szkło kierunkowskazu z dwoma diodami LED na kierunkowskaz
  • Zwiększone bezpieczeństwo na drodze dzięki bardzo trwałym diodom LED
Wysoka szyba przednia
  • Wyprofilowana przednia szyba, przezroczysta lub przyciemniona
  • Wyższa niż szyba standardowa (o około 5 cm)
  • Zwiększona ochrona przed wiatrem

    ¹ Należy stosować się do regulacji odnośnie stosowania na drogach publicznych obowiązujących w danym kraju.
Protektor dźwigni hamulca ręcznego
  • Zakrzywiony łuk wykonany z aluminium i tworzywa sztucznego
  • Zwiększa bezpieczeństwo na torze wyścigowym
    - Chroni dźwignię hamulca ręcznego przed przypadkowym naciśnięciem w przypadku kontaktu z innym motocyklem, tym samym zapobiega wypadkom związanym z przypadkowym zablokowaniem przedniego koła.
    - Oznaczony jako obowiązkowy przez Międzynarodową Federację Motocyklową (FIM) dla wszystkich klas motocyklowych mistrzostw świata.
  • Laserowo wygrawerowane napisy BMW Motorrad oraz HP
  • Można go stosować razem ze składaną dźwignią hamulca HP oraz z dźwignią hamulca HP Race ze zdalną regulacją
Protektory osi kół
  • Crash pady na przednią i tylną oś koła wykonane z tworzywa sztucznego niezwykle odpornego na ścieranie
  • Chronią widelec i wahacz przed zadrapaniami jeżeli motocykl się przewróci lub upadnie.
Lewy / Prawy crash pad silnika
  • Aluminiowe crash pady z wymiennymi plastikowymi ślizgaczami
  • Zwiększona ochrona przed uszkodzeniem przy z tarciu elementów silnika i następującym wyciekiem oleju
Sportowy stojak
  • Szybkie, bezpieczne podnoszenie przedniego lub tylnego koła
    - Dwa stojaki sportowe, przedni i tylny różnią się głównie szerokością.
    - Przedniego stojaka należy używać tylko w połączeniu z tylnym stojakiem sportowym
  • Lekka konstrukcja wykonana z wytrzymałych rur stalowych (40 mm średnicy)
  • Folia chroniąca lakier w miejscach narażonych na zarysowania
  • 4 duże rolki z logo BMW Motorrad
  • Do podniesienia motocykla potrzebna jest minimalna siła
  • Udźwig przedniego / tylnego stojaka: maksymalnie 200 kg (statycznych) każdy

BMW S 1000 RR

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Auto Fus T. Fus Sp.J w niżej wymienionych celach, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (opubl . t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

Mam świadomość, że przekazanie danych osobowych Auto Fus T. Fus Sp.J jest dobrowolne i podlega zapisom ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Auto Fus T. Fus Sp.J będzie administrować danymi, tj. przechowywać, przetwarzać oraz gdy zajdzie taka potrzeba przekazywać podmiotom wchodzącym w skład Grupy BMW i z nią współpracującym, w szczególności w celu realizacji właściwych akcji lub czynności, ciągłej poprawy obsługi klientów oraz informowania o produktach BMW lub ofertach specjalnych. Auto Fus T. Fus Sp.J deklaruje, że wszelkie informacje będą przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz że nie zostaną sprzedane, wynajęte, ani przekazane osobom trzecim.

Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.), wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach lub usługach BMW i podmiotów świadczących usługi powiązane z produktami BMW, w tym w szczególności usługi finansowe, ubezpieczeniowe, sprzedaż części i akcesoriów, za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Jestem świadomy przysługującego mi prawa dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia.

Jesteś zainteresowany
Akcesoriami do
BMW S 1000 RR?
napisz do nas.

Wyczyść
Wyślij
Przewaga na torze wyścigowym.

Jazda sportowa wymaga jak najlepszych osiągów. Różnicę pomiędzy wygraną a przegraną mierzy się w setnych sekundy. A wyczynowe części wyścigowe HP Race, takie jak np. układ wydechowy Akrapovič wykonany w 100% z tytanu oraz szereg innych akcesoriów wyścigowych, mogą dawać istotną przewagę. Jest to osprzęt tworzony przez profesjonalistów dla profesjonalistów, aby S 1000 RR był w optymalnej formie na torze wyścigowym. Tak bezkompromisowy, że nie jest nawet dopuszczony do ruchu ulicznego.

 

Każdemu entuzjaście wyścigów motocyklowych oferowany jest bezpośredni wsparcie know-how, czyli wysoki poziom specjalistycznej wiedzy na temat sportów motorowych, ułatwiającej wszystkim ambitnym zawodnikom osiąganie jak najlepszych wyników. Wystarczy wysłać e-mail pod adres hp-race-support@bmw-motorrad.com.

Zestaw wyścigowy HP Race Power Kit
  • Wyścigowy układ wydechowy Akrapovič ® wykonany w całości z tytanu, otwarty. Pochłaniacz decybeli dB Eater (98 dB), wchodzący w zakres zestawu; można go zainstalować, jeśli niezbędne jest utrzymanie maszyny w granicach parametrów nakładanych przez niektórych operatorów torów wyścigowych w celu ograniczenia hałasu.
  • Wyścigowy elektroniczny moduł sterowania pracą silnika z przesyłem danych wyścigowych.
  • Wyższy moment obrotowy, szczególnie w zakresie średnich obrotów, odpowiednim do wyścigów na torach zamkniętych.
  • Optymalizacja trybów jazdy (RAIN, SPORT, RACE, SLICK) do wyścigów torowych w celu zwiększenia wydajności podczas przyspieszania oraz trakcji (Dynamic Traction Control (DTC).
  • Cel: Optymalne właściwości jezdne na torze wyścigowym.
  • Już stosowane z powodzeniem przez zespoły wyścigowe (opracowane przez SBK Team Italy).
  • Aktywacja u autoryzowanego Dealera BMW Motorrad (poprzez wprowadzenie kodu sterownika).
Zestaw kalibracyjny HP
  • Narzędzie programowe do konfiguracji parametrów sterowania silnikiem i DTC (wtrysk, zapłon, kontrola trakcji, zmiana biegów, asystent zmiany biegów HP, ograniczenie prędkości na pit lane, kasowanie wartości adaptacji).
  • Idealnie nadaje się do stosowania w połączeniu z zestawem HP Race Power Kit.
  • W zestawie przewód ze złączem USB do komputera/laptopa i 10-wtykową wtyczką do motocykla.
  • Cel: Indywidualna profesjonalna adaptacja wydajności silnika i trakcji do potrzeb i preferencji kierowcy.
  • Już stosowany z powodzeniem przez zespoły wyścigowe.
  • Aktywacja u autoryzowanego Dealera BMW Motorrad (poprzez wprowadzenie kodu sterownika).
Zestaw osłon HP Race Cover
  • Lusterka, kierunkowskazy przednie i oprawę tablicy rejestracyjnej (łącznie z kierunkowskazami tylnymi) zdejmuje się do wyścigów. Zestaw nakładek HP Race Cover składa się z nakładek, które umieszcza się w miejsce tych części po ich zdjęciu.
  • 2 nakładki na lusterka, 2 nakładki na kierunkowskazy przednie, 1 nakładka na spód części końcowej.
  • Cel: Przygotowanie motocykla do wyścigów.
Odwracacz kolejności zmiany biegów HP Race
  • Wymiana dźwigni zmiany biegów w celu odwrócenia sposobu przerzucania (pierwszy bieg do góry, potem kolejne biegi w dół).
  • Cel: Szybkie zmiany biegów w górę na torze, także wtedy, gdy motocykl jest pochylony w lewych łukach.
  • Możliwość stosowania w połączeniu z opcjonalnym asystentem zmiany biegów HP Gearshifter
  • Pasuje zarówno do systemu podnóżkowego HP, jak i do standardowych systemów podnóżkowych.
Płyta podnóżkowa HP Race, prawa
  • Specjalnie ukształtowana płyta podnóżkowa na prawą stronę systemu podnóżkowego HP do stosowania w połączeniu z tłumikiem wyścigowym (Zestaw HP Race Power).
  • Bez zbędnego mocowania do podłączenia standardowego tłumika lub homologowanego tłumika sportowego.
  • Cel: Zmniejszenie masy i jeszcze bardziej wyścigowy wygląd.
Rejestrator danych HP Race
  • Stałe gromadzenie danych okrążenia i wyścigu w rejestratorze danych.
  • Dane można eksportować do pamięci USB w celu przetwarzania po wyścigu na komputerze PC lub laptopie.
  • Wraz z oprogramowaniem do analizy danych.
  • Rejestrowane parametry to m.in. prędkość, obroty silnika, kąt otwarcia przepustnicy, stan hamulców przód/tył, wybrany bieg, przyspieszenie wzdłużne, kąt pochyłu, temperatura silnika, pozycja GPS i prędkość GPS, zakres sterowania ABS, sterowanie DTC.
  • Cel: Rejestrowanie oraz analiza danych okrążenia i wyścigu w celu optymalizacji wydajności i poprawienia czasów okrążeń.


Rejestrator danych można wykorzystywać do perfekcyjnego konfigurowania i programowania wyścigowego zestawu kalibracyjnego. Dzięki temu dynamiczną kontrolę trakcji DTC można idealnie dopasować do danego toru i opony.

Uchwyt owiewki HP z włókien węglowych
  • Lakier odporny na promieniowanie UV
  • Rzucający się w oczy szczegół
  • Zamiast standardowego plastikowego uchwytu na znaczek

BMW S 1000 RR

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Auto Fus T. Fus Sp.J w niżej wymienionych celach, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (opubl . t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

Mam świadomość, że przekazanie danych osobowych Auto Fus T. Fus Sp.J jest dobrowolne i podlega zapisom ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Auto Fus T. Fus Sp.J będzie administrować danymi, tj. przechowywać, przetwarzać oraz gdy zajdzie taka potrzeba przekazywać podmiotom wchodzącym w skład Grupy BMW i z nią współpracującym, w szczególności w celu realizacji właściwych akcji lub czynności, ciągłej poprawy obsługi klientów oraz informowania o produktach BMW lub ofertach specjalnych. Auto Fus T. Fus Sp.J deklaruje, że wszelkie informacje będą przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz że nie zostaną sprzedane, wynajęte, ani przekazane osobom trzecim.

Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.), wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach lub usługach BMW i podmiotów świadczących usługi powiązane z produktami BMW, w tym w szczególności usługi finansowe, ubezpieczeniowe, sprzedaż części i akcesoriów, za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Jestem świadomy przysługującego mi prawa dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia.

Jesteś zainteresowany
Akcesoriami do
BMW S 1000 RR?
napisz do nas.

Wyczyść
Wyślij